ماه 20
ماه 20
بهترین ها،بهترین را انتخاب میکنند.
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:اس ام اس طنز و جوک جدید گرانی پراید, توسط Amir |

از وقتی تو پراید دست توی دماغم میکنم مردم یه جور دیگه بهم نگا میکنن !
مایه دار باشی دست تو دماغتم کنی خاصی … بعله !

.

.

.

.

امروز داشتم بیرون واسه خودم میچرخیدم یهو یه سانتافه اومد بغلم گفت آخه از کجا میاری این همه پولو میری پراید میخری ؟؟؟
منم سریع گاز دادم اونو تو گرد و خاک و خودمم تو افق محو شدم …

.

.

.

.

پ مثل پگاه
پ مثل پریسا
پ مثل پارامیدا
پ مثل پرستو
پ مثل پروانه
ولی یه “پ” هست که دلمو برده اونم :
پرایده !!!

.

.

.

.

دیشب تو اخبار میگفت : ماشین نخرین ارزون میشه …
۱۰کیلو پسته قایم کردم میخوام باهاش پراید بخرم !

.

.

.

.

“تا روغن موتور کاسترول واسم نخری روشن نمیشم !”
دردسر جدید من و پرایدم !

.

.

.

.

با تیپا پرتش میکنن بیرون …

.

.

.

.

همسایمون برای دخترش پراید صفر خرید !
فک کنم دیگه وقتشه یه سایه بالای سرش باشه …

.

.

.

.

مرد رویاهای بانوان بعد از افزایش قیمت رخش سایپا :
شاهزاده ای زیباروی و قوی تن سوار بر پراید سپید که از افق تخت گاز به طرفشون میاد !

.

.

.

.

ﺭﻓﺘﻢ ﻗﺼﺎﺑﯽ ﺩﻭ ﮐﯿﻠﻮ ﮔﻮﺷﺖ ﺧﺮﯾﺪﻡ ، ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻣﯿﻮﻣﺪﻡ ﻣﺮﺩﻡ ﻃﻮﺭﯼ نیگاه میکردن انگار پراید خریدم !

.

.

.

.

شعار جدید خواستگاری این روزها :
یک دستگاه پراید آوردیم ، دخترتونو بردیم !

.

.

.

.

قسمتی از مناجات دارنده ی آقای پراید :
خدایا ما که نمیتونستیم ماشین ۲۰ ملیونی سوار شیم ، مرسی از اینکه ماشین مارو کردی ۲۰ میلیون !!!

.

.

.

.

یکی از فانتزیام اینه که یه رانی هلو بگیرم نصفشو بخورم بعد بقیشو بندازم پشت سرم بعد همینطوری که تیکه های هلو میافته زمین ملت دهن باز نگاه کنن بگن عههههه عجب آدم پولداریه !!!
بعد من یه لبخند بزنم سوار پرایدم بشمو گازشو بگیرم برم تو افق محو بشم !

.

.

.

.

یکی از فانتری هام اینه که پراید بخرم !
فانتزی بر جوانان عیب نیست …

.

.

.

.

اون موقع که پراید ۷تومن بود توی ایران تا پنج سال نایلون صندلی رو برنمیداشتن حالا که شده بیست تومن حتما تو خونه یه اتاق خواب براش در نظر میگیرن که خدای نکرده دچار اضطراب شخصیتی نشه !

.

.

.

.

یکی از راه های رسیدن به خدا پراید بود که اونم گرون شد !!!   


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.